کد خبر: ۱۵۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۴
نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: تیرهای زهرآگین دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب این شجره طیبه را هدف گرفته بود اما نتوانست جلوی رشد و بالندگی این شجره طیبه را بگیرد.

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان این انقلاب از همان ابتدای پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ با تیرهای زهرآگین خود سعی داشتند تا این نهال نوپا را از پای درآورند.

وی افزود: با وجود تمام توطئه‌ها و دسیسه‌ها و تحمیل جنگ و... تیرهای زهرآگین دشمن نتوانست جلوی رشد و بالندگی این شجره طیبه را بگیرد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نمونه‌ای از پیروزی حق علیه باطل و پیروزی حق علیه باطل  نیز یکی از سنت‌های الهی است که اتفاق می‌افتد.

منتظری خاطرنشان کرد: ما از زمان پیروزی انقلاب تاکنون پیشرفت‌های خوبی را داشته‌ایم و نظام جمهوری اسلامی توانسته با تکیه بر استعداد جوانان خود و دیگر ظرفیت‌های داخلی به قله‌های رفیع در حوزه علمی و... دست یابد که رتبه‌های بالا در حوزه‌های مختلف علمی در سطح جهان گواه این مدعاست.

وی افزود: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران خودباوری و تحقق شعار ما می‌توانیم است و علاوه بر این استقلال ملت ایران و قطع زنجیره وابستگی به خارج از دیگر دستاوردهای بزرگ این انقلاب به شمار می‌رود.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همان طور که تاکنون حمایت‌های خداوند از ملت ایران را در عرصه‌های مهم در طول پیروزی انقلاب داشته‌ایم، از این پس این حمایت‌ها را خواهیم داشت که البته باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که حمایت‌های خداوند مشروط است و شرط این حمایت‌ها ایستادگی و مقاومت ماست.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار